Pirmsskolas izglītības skolotāja darbs, īstenojot speciālās izglītības programmas iekļaujošā izglītības procesā

Programmas mērķis: 

Pilnveidot pirmsskolas izglītības iestāžu pedagogu vispārējo kompetenci, sniedzot zināšanas par bērnu dažādību: attīstības traucējumu veidiem pirmsskolas vecumā, to diagnostiku, pedagoģiskā korekcijas procesa, pedagoģiskas palīdzības sistēmas veidošanas un darbības iespējām dažādu speciālo vajadzību bērniem pirmsskolas izglītības iestādē; pilnveidot skolotāju un atbalsta personāla iekļaujošas izglītības un speciālo programmu īstenošanas profesionālo kompetenci. 

Programmas tēmas:  

  • Iekļaujošas izglītības īstenošanas nosacījumi dažādības aspektā pirmsskolas izglītības iestādē.
  • Pirmsskolas bērnu ar attīstības traucējumiem pedagoģiski psiholoģiskās īpatnības pirmsskolas mācību procesā. 
  • Bērnu attīstības problēmu izpētes un diagnostikas metodes.
  • Mācību priekšmetu mācīšanas saturs un metodika iekļaujošā pirmskolas izglītības iestādē.  
  • PII darbs izglītojamo ar attīstības traucējumiem izglītošanas aspektā.
  • Bērnu ar uzvedības un darbības traucējumiem mācīšanas, audzināšanas un korekcijas sistēma pirmsskolas izglītības iestādē. 
  • Bērnu valodas un runas traucējumu korekcija pirmsskolas izglītības iestādē. 
  • Digitālās tehnoloģijas mācību materiālu veidošanai bērnu dažādo izglītības vajadzību nodrošinājumam. 
  • Noslēguma darbs.


Programmas īstenošanas veids un forma: gan klātienē, gan attālināti, izmantojot Zoom.

Kursu norises vieta: Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija vai pēc pieprasījuma grupu komplektēšanās vieta.

Pēc programmas apguves tiek izsniegts RTA MIC sertifikāts, kas piešķir tiesības strādāt speciālajās izglītības programmās.