Programmas mērķauditorija: vispārējo izglītības iestāžu skolotāji.
Latvijas izglītības iestādēs, atbilstoši IZM nostādnēm, tiek īstenota iekļaujoša izglītības procesa īstenošanas politika, kas nosaka, ka skolotāji vienlaicīgi mācību stundās veic izglītojošu darbību ar skolēniem, kuriem nav attīstības traucējumi un speciālas izglītošanas vajadzības, un skolēniem, kuriem ir nepieciešama specializēta, pielāgota, atvieglota mācību programma, jo ir diagnosticēti attīstības traucējumi. Iekļaujošs izglītības process nosaka nepieciešamību skolotājam zināt un mācēt strādāt ar jebkuru skolēnu, tai skaitā arī ar skolēniem, kuriem ir visdažādākās vajadzības un īpatnības, vienlaicīgi mācību stundā īstenojot vairākas mācību programmas. Tādēļ skolotājiem ir svarīgi apgūt dažādas darba stratēģijas un pieejas, labāko iekļaujoša darba pieredzi. Programmas mērķis: mācīt skolotājus izvēlēties optimālus paņēmienus un darba stratēģijas vienlaicīgi mācību stundā īstenojot vairākas (tai skaitā speciālās) mācību programmas.
Programmas īstenošanas veids un forma: pedagogu profesionālās kompetences pilnveides A programma; apjoms - 12 akadēmiskās stundas klātienes pilna laika programma. Pēc programmas apguves tiek izsniegts RTA MIC apliecība.