Projekta mērķis: Projekta mērķis ir apmācīt sociālās izglītības skolotājus un sniegt viņiem atbalstu, komunicējot ar bērniem ar autismu.
Projekta anotācija un galvenie uzdevumi: ASD-IncluDi mērķis ir izveidot taustāmu, novatorisku un viegli integrējamu apmācības sistēmu, kas ļaus pedagogiem ar īpašām vajadzībām pieņemt tālmācību (DL) un efektīvi izmantot to pieejamā un iekļaujošā izglītībā skolēniem ar ASD, optimizēt viņu apmācības darbplūsmu un sekot līdzi bērnu ar īpašām vajadzībām dinamiski mainīgajām izglītības vajadzībām.
Projekta rezultāti: ASD-IncluDi galvenais rezultāts ir studentu ar autisma spektra traucējumiem (ASD) pieejamība un iekļaušana tālmācības (DL) formās.
Partneru saraksts:
University of Macedonia, Greece – vadošais partneris
A & A Emphasys Interactive Solutions Ltd, Cyprus
Atlantis Engineering AE, Greece
Rezekne Academy of Technologies, Latvia
Agrupamento de Escolas José Estevão, Portugal
Autismeeurope Aisbl, Belgium
Uniwersytet Warszawski, Poland
Projekta kopējais finansējums: 276855,00 EUR (31525 EUR- RTA)
Projekta finansējuma avots: Erasmus+ KA220-HED - Cooperation partnerships in higher education
RTA personāls, kas ir iesaistīts projektā: V.Ļubkina, L.Danilāne, S.Ušča